gen ATLAS
Before you lies a vast, silent world. Colossal structures stretch over endless plains, deserted facilities, and an ever-changing sea. The remnants of some grand design litter the planet’s surface.
As you journey deeper into this strange world, a colossal robot awaits. Its overwhelming power opens paths to places once beyond reach, transforming your conception of the world.