Genesis Alpha One
Genesis Alpha One mixes thrilling roguelike mechanics with a deep ship builder and fast first-person action, putting you in the role of an interstellar pioneer.
As the Captain of a Genesis starship, you journey into uncharted space on the ultimate mission. Build and manage a space vessel, farm resources, deal with terrifying alien infestations, clone creatures and explore a vast, randomly generated universe.
Your goal: Find new homes for humanity’s DNA and save the species from extinction.