Genshin Impact'te hangi oyun içi ürünler satın alınabilir?
İade kuralları bölgeden bölgeye çeşitlilik göstermektedir. Lütfen iade kurallarının senin bulunduğun bölgede uygulanabilir olup olmadığını kontrol etmek için Genshin Impact'in Hizmet Şartlarını kontrol et.
Genshin Impact'teki oyun içi satın alımlar için hangi ödeme platformları desteklenmektedir? Genshin Impact, Epic Games'in ödeme platformunu ya da üçüncü parti bir ödeme sistemini kullanıyor mu?
Epic Games Store'dan indirilmiş Genshin Impact'ten yapılan bütün satın alımlar Epic Games'in ödeme platformundan yapılırken diğer platformlardaki Genshin Impact oyunlarında farklı ödeme platformları kullanılmaktadır.