Get Together: A Coop Adventure
A coop puzzle adventure in which you and a friend are thrown into an otherworldly experience with unsolved mysteries and forgotten stories.
This game is always played by two people, each on a separate device. All the puzzles are designed so that each player only has parts to the solution.