Ghost In The Feed
As an agent of a secret organization, monitor cameras equipped with special modes to track supernatural phenomena, from moving furniture to spectral entities. One misstep could jeopardize everything. Will you stay vigilant enough to make it to dawn?
Dynamic Surveillance: Switch between cameras to monitor multiple rooms per map, each with unique settings and an immersive atmosphere. Zoom and rotate to inspect every corner.
Five Camera Modes: Detect anomalies invisible to the naked eye using Normal, Infrared, Thermal, UltraViolet, and DOTS modes, each revealing different paranormal clues.
15 Types of Anomalies: From TVs turning on by themselves to doors opening on their own, ghostly orbs, and bloodstains, every night is unique.
Replayability: Every session is unique with random events selected from a pool of over a hundred, in an unpredictable order.
Difficulty: The 14 maps offer increasing complexity for a progressive challenge suitable for all players.
Perfect for fans of the genre, Ghost in the Feed blends a supernatural atmosphere with intense observation gameplay. With randomly triggered objects, a variety of anomalies, and an immersive atmosphere, each night tests your courage and focus. Will you uncover the secrets hidden in the video feeds, or will the shadows unnerve you?