Ghost In The Feed
Som agent for en hemmelig organisation skal du overvåge kameraer udstyret med specielle tilstande til at spore overnaturlige fænomener, fra flyttende møbler til spøgelsesagtige væsener. Ét fejltrin kan bringe alt i fare. Kan du forblive årvågen nok til at nå frem til daggry?
Dynamisk overvågning: Skift mellem kameraer for at overvåge flere rum på hvert kort, hver med unikke indstillinger og en fængslende atmosfære. Zoom og roter for at inspicere hvert hjørne.
Fem kameratilstande: Opdag anomalier, der er usynlige for det blotte øje, ved hjælp af tilstandene Normal, Infrarød, Termisk, Ultraviolet og DOTS, som hver afslører forskellige paranormale spor.
15 typer anomalier: Fra fjernsyn, der tænder af sig selv, til døre, der åbner sig selv, spøgelsesagtige kugler og blodpletter - hver nat er unik.
Sværhedsgrad: De 14 kort tilbyder stigende kompleksitet for en gradvis udfordring, der passer til alle spillere.
Perfekt for fans af genren, Ghost in the Feed blander en overnaturlig atmosfære med intens observations-gameplay. Med tilfældigt udløste genstande, en bred vifte af anomalier og en fængslende atmosfære tester hver nat dit mod og fokus. Vil du afsløre hemmelighederne skjult i videofeedene, eller vil skyggerne ryste dig?