Ghost In The Feed
Jako agent tajnej organizacji, monitoruj kamery wyposażone w specjalne tryby, aby tropić zjawiska nadprzyrodzone – od mebli poruszających się same do widmowych istot. Jeden fałszywy krok może wszystko narazić na szwank. Czy pozostaniesz wystarczająco czujny, by doczekać świtu?
Dynamiczna obserwacja : Przełączaj się między kamerami, by monitorować wiele pomieszczeń na każdej mapie – każde z unikalnymi ustawieniami i immersyjną atmosferą. Przybliżaj i obracaj, by sprawdzić każdy kąt.
Pięć trybów kamery : Wykrywaj anomalie niewidoczne gołym okiem dzięki trybom Normalny, Podczerwień, Termowizja, Ultrafiolet i DOTS – każdy ujawnia inne paranormalne wskazówki.
15 rodzajów anomalii : Od telewizorów włączających się same, przez drzwi otwierające się bez dotyku, po widmowe kule i plamy krwi – każda noc jest inna.
Poziom trudności : 14 map oferuje rosnącą złożoność, zapewniając progresywny challenge dostosowany do wszystkich graczy.
Idealne dla fanów gatunku, Ghost in the Feed łączy nadprzyrodzoną atmosferę z intensywną rozgrywką opartą na obserwacji. Z losowo aktywowanymi obiektami, różnorodnymi anomaliami i całkowitym zanurzeniem, każda noc wystawia na próbę Twoją odwagę i koncentrację. Czy uda Ci się odkryć sekrety ukryte w strumieniach wideo, czy cienie wytrącą Cię z równowagi?