Ghost In The Feed
Gizli bir örgütün ajanı olarak, hareket eden mobilyalardan hayaletimsi varlıklara kadar doğaüstü olayları takip etmek için özel modlarla donatılmış kameraları izle. Tek bir yanlış adım her şeyi tehlikeye atabilir. Şafağa kadar yeterince tetikte kalabilecek misin?
Beş Kamera Modu: Normal, Kızılötesi, Termal, Ultraviyole ve DOTS modlarını kullanarak çıplak gözle görülemeyen anormallikleri tespit et; her biri farklı paranormal ipuçları ortaya çıkarır.
15 Anormallik Türü: Kendi kendine açılan televizyonlardan kendi kendine açılan kapılara, hayalet küreler ve kan lekelerine kadar - her gece benzersizdir.
Zorluk: 14 harita, tüm oyuncular için uygun kademeli bir zorluk için artan karmaşıklık sunar.
Türün hayranları için mükemmel olan Ghost in the Feed, doğaüstü bir atmosferi yoğun gözlem oynanışıyla harmanlıyor. Rastgele tetiklenen nesneler, çeşitli anormallikler ve sürükleyici bir atmosferle her gece cesaretini ve odaklanmanı test ediyor. Video akışlarında gizlenen sırları mı ortaya çıkaracaksın, yoksa gölgeler seni yıldıracak mı?