Ghost Recon Breakpoint Deluxe Edition
Become an elite spec ops soldier known as a Ghost, tasked with a special mission to Auroa. The remote archipelago somewhere in the South Pacific has lost contact with outside world due to Skell Technology turning hostile. The Wolves, a rogue spec ops team, lead by your ex-brother in arms, have taken over and are hunting you down. Lead your team through the island landscape and save the civilians without being noticed.