Gold Edition
Dołącz do elitarnej jednostki specjalnej znanej jako Duchy i podejmij się wyjątkowej misji na Auroi. Ten odizolowany archipelag na południowym Pacyfiku został odcięty od świata wskutek przejęcia Skell Technology przez wrogie siły. Wilki – zbuntowany oddział do zadań specjalnych, na którego czele stoi twój dawny towarzysz broni – kontrolują wyspy i próbują cię na nich znaleźć. Poprowadź swoją drużynę przez wyspiarskie krajobrazy i uratuj cywilów, nie dając się przy tym dostrzec.