Gold Sürüm
Ghost adıyla da bilinen özel operasyon kuvvetleri mensubu bir asker olarak, özel bir görev için Auroa'ya gidiyorsun. Skell Technology şirketinin düşman tarafa geçmesi ile dünyanın geri kalanıyla bağlantısı kesilen bu Güney Pasifik takımada ülkesi, yoldan çıkmış eski özel kuvvet askerlerinden oluşan ve liderliğini de eski bir silah arkadaşının yaptığı Wolves çetesinin pençesinde. Timinin başında bu çeteye karşı savaşarak sivilleri kurtarman gerekiyor.