Ghostrunner 2 - Anniversary Pack
Celebrate one year of Ghostrunner 2 with the final Ghostrunner 2 DLC, the Anniversary Pack! Complete your katana collection with three all-new swords, paired with 3 flashy hand skins, and a sleek new motorcycle skin to slash and speed your way through the cybervoid.
Buy the Ghostrunner 2 Season Pass to lock-in all 4 cosmetic DLC packs including the Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack, and Anniversary Pack, plus the high-octane Endless Moto Mode for less.