Ghostrunner 2 – pakiet rocznicowy
Świętuj pierwszy rok gry Ghostrunner 2 z ostatecznym dodatkiem DLC – pakietem rocznicowym! Uzupełnij swoją kolekcję katan o trzy zupełnie nowe miecze w połączeniu z trzema efektownymi skórkami dłoni i elegancką skórką motocykla, aby ciąć i pędzić przez Cyberotchłań.
Kup przepustkę sezonową Ghostrunner 2, aby zdobyć wszystkie 4 pakiety kosmetyczne DLC, w tym Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack i pakiet rocznicowy, a także wysokooktanowy nieskończony tryb motocykla za mniej.