Ghostrunner 2 Brutal Edition
Ghostrunner'daki olaylardan bir yıl sonra geçen ve merakla beklenen bu birinci şahıs slasher'da kan akacak. İnsanlığın son sığınağı Dharma Kulesi'ne hükmeden tiran Anahtar Ustası'nın düşüşünden sonra gerçekleşen kıyamet sonrası siberpunk geleceğinde maceraya atıl. Jack, Dharma Kulesi'nin dışında toplanan vahşi yapay zekâ tarikatıyla mücadele etmek ve insanlığın geleceğini şekillendirmek için döndü.
İnanılmaz katana dövüş mekanikleri, Dharma Kulesi ötesindeki dünyanın derin keşfi, karmaşık motosiklet bölümleri içeren doğrusal olmayan seviyeler, yeni modlar ve Ghostrunner'da sevilen tüm aksiyonu içerir.
Ghostrunner 2, oyuncuların daha yaratıcı olup en zorlu karşılaşmaları bile kolayca üstlenmelerini sağlayan yeni beceriler içerir. Ayrıca Ghostrunner 2'deki düşmanlar, kendilerine karşı kullanılan becerilere göre benzersiz bir şekilde davranır.
Patlayan variller, yıkılabilir duvarlar, yardımcı tarafsız varlıklar ve dövüşe heyecan katan sayısız iyileştirme içeren etkileşimli ortamlarda gezinirken zorlu, yeni düşmanlarla mücadele et.
Daniel Deluxe ve daha fazlasının yeni müziklerini içeren synthwave müziğini dinleyerek rakiplerini yok ederken insanlığı kurtar.