Ghostrunner 2 Deluxe Edition
Take your Ghostrunner 2 experience to the next level with additional Motorcycle, Sword, and Hand Skins, plus the Hand Hologram showcasing your personal username while you slash your way through Dharma Tower and beyond!
Featuring incredible katana combat mechanics, a deeper exploration of the world beyond Dharma Tower, nonlinear levels with complex motorbike sections, exciting new modes, and all the action you loved about Ghostrunner.
Ghostrunner 2 introduces new skills, allowing players to be more creative and take on even the most demanding encounters with greater accessibility. However, enemies in Ghostrunner 2 behave uniquely dependent on the skills used against them, providing a fresh challenge with each encounter.
Master the Cybervoid if you hope to survive. Take on challenging, new enemies as you traverse interactive environments including exploding barrels, destructible walls, helpful neutral entities, and countless improvements that keep combat exciting and fresh.
Save humanity in style as you decimate your opponents while listening to the captivating synthwave soundtrack featuring new music from Daniel Deluxe and more.