Ghostrunner 2 Deluxe Edition
Poleje się krew. Nadchodzi wyczekiwany hardcorowy slasher FPP, rozgrywający się po wydarzeniach z pierwszej odsłony Ghostrunner. Ta cyberpunkowa, postapokaliptyczna przyszłość ma miejsce po upadku Kluczniczki, tyranki rządzącej Wieżą Dharma, ostatnią ostoją ludzkości. Jack wraca, by zmierzyć się z brutalnym kultem SI zebranym wokół Wieży Dharma i zadecydować o losie ludzkości.
Ghostrunner 2 wprowadza nowe umiejętności pozwalające na większą kreatywność i sprawne mierzenie się z najsilniejszymi przeciwnikami. Wrogowie w Ghostrunner 2 reagują unikatowo na zachowanie gracza, przez co każda walka stanowi świeże wyzwanie.
Jeśli chcesz przetrwać, okiełznaj Cyberpustkę. Staw czoła nowym, wymagającym przeciwnikom w interaktywnym otoczeniu, w którym znajdziesz wybuchające beczki, możliwe do zburzenia ściany, neutralne, acz pomocne postacie i niezliczone ulepszenia. Dzięki tym elementom podczas walki poczujesz naprawdę intensywne emocje i zero nudy.
Uratuj ludzkość w pięknym stylu, dziesiątkując przeciwników w rytm synthwave'owej ścieżki dźwiękowej z nowymi utworami Daniela Deluxe i innych.