Ghostrunner 2 Deluxe Edition
İnanılmaz katana dövüş mekanikleri, Dharma Kulesi'nin ötesindeki dünyanın daha derin keşfi, karmaşık motosiklet bölümleri içeren doğrusal olmayan seviyeler, heyecan verici yeni modlar ve Ghostrunner'da sevilen tüm aksiyonu içerir.
Ghostrunner 2, oyuncuların daha yaratıcı olup en zorlu karşılaşmaları bile kolayca üstlenmelerini sağlayan yeni beceriler içerir. Bununla birlikte Ghostrunner 2'deki düşmanlar, kendilerine karşı kullanılan becerilere bağlı olarak benzersiz bir şekilde davranır ve her karşılaşmada yeni bir zorluk oluşturur.
Daniel Deluxe ve daha fazlasının yeni müziklerini içeren büyüleyici synthwave oyun müziğini dinleyerek rakiplerini yok ederken insanlığı gösterişli bir şekilde kurtar.