Ghostrunner 2 Dragon Pack
Weź udział w obchodach Chińskiego Nowego Roku i świętuj nadejście wspaniałego roku Smoka, sięgając po pakiet Dragon Pack – drugi pakiet kosmetyczny DLC do gry Ghostrunner 2\! Uwolnij moc starożytnych symboli najbardziej żywiołowej i najpotężniejszej istoty zodiakalnej, w harmonijny sposób łącząc ze sobą tradycję z elementami świata cybernetycznego.
Kup przepustkę sezonową do gry Ghostrunner 2 i zgarnij wszystkie 4 pakiety kosmetyczne DLC, w tym pakiety Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack i Anniversary Pack, a także dostęp do wyczekiwanego trybu Endless Moto Mode.