Ghostrunner 2 – Nieskończony tryb motocykla
Wejdź na pełną adrenaliny arenę nieskończonego trybu motocykla w Ghostrunner 2, w którym gracze zostają wrzuceni w głębiny Cyberotchłani, a prędkość króluje. Przetrwaj tę zdradziecką przejażdżkę motocyklem tak długo, jak będziesz w stanie, i przesuwaj granice prędkości.
Poza pędem prędkości nieskończony tryb motocykla obiecuje coś więcej niż tylko przyspieszające puls wrażenia. To test umiejętności i strategii, w którym rankingi stają się poligonem doświadczalnym, na którym mierzysz się ze znajomymi. Twój wynik, będący połączeniem prędkości i dystansu, decyduje o twoim awansie w rankingach.
Wszyscy posiadacze nieskończonego trybu motocykla otrzymują natychmiast darmową skórkę motocykla za zaangażowanie w jazdę. Dodatkowo masz szansę zdobyć nagrody kosmetyczne, takie jak ekskluzywne skórki miecza, rękawic i motocykla, w miarę jak będziesz coraz bardziej zagłębiać się w Cyberotchłań.
Kup przepustkę sezonową Ghostrunner 2, aby zdobyć nieskończony tryb motocykla oraz wszystkie 4 kosmetyczne dodatki DLC za mniej.