Często zadawane pytania na temat Ghostrunner 2
Kliknięcie tego przycisku spowoduje otwarcie strony internetowej Epic Games Store, na której można kupić pełną wersję gry. Jeżeli demo ci się spodobało, to zachęcamy to zakupu!
Ghostrunner 2 nie oferuje ścieżki aktualizacji z jednej edycji do drugiej. Najlepszy stosunek ceny do zawartości oferuje Brutal Edition, ale zachęcamy do przyjrzenia się każdej edycji i wybrania tej, która najlepiej pasuje do twojej chęci zaangażowania się w rozgrywkę.
Podczas rozgrywki otwórz menu ulepszeń Upgrades, naciskając przycisk , i przejdź do zbrojowni, czyli Armory. W tym menu można spersonalizować miecze, rękawice i przedmioty kosmetyczne do motocykli, a także wybrać treści dostępne zależnie od zakupionej edycji.
Tabele rankingowe w Ghostrunner 2 pokazują czasy i zgony wyłącznie twoich znajomych. To oznacza, że aby z niej korzystać, najpierw musisz dodać do listy znajomych paru graczy.
Jeśli gracze dodani do listy znajomych ukończyli w Ghostrunner 2 ten sam poziom, co ty, ujawnią się ich statystyki dotyczące czasów i zgonów.