Ghostrunner 2 SSS
Bu seçeneğe tıkladığında, Demo'yu oynamaktan çok keyif aldığın için oyunun tam sürümünü satın almak üzere Epic Games Store'a yönlendirilirsin.
Ghostrunner 2, herhangi bir sürümden diğerine yükseltme seçeneği sunmuyor. Her ne kadar Brutal Edition paranın karşılığını fazlasıyla aldığın en gözde seçenek olsa da oyunun içeriklerini ne kadar istediğini değerlendirerek her sürümü karşılaştırmanı şiddetle tavsiye ediyoruz.
Oynanış esnasında düğmesine basarak Upgrades menüsünü açtıktan sonra Armory sekmesine geç. Bu menüde kılıçlarını, eldivenlerini ve motosiklet kozmetiklerini özelleştirebilir, sahip olduğun sürümle birlikte gelen içerikleri seçebilirsin.
Ghostrunner 2'deki liderlik tablosu, sadece arkadaşlarının süre rekorlarını ve ölümlerini gösterir. Bu yüzden ilk olarak diğer oyuncuların arkadaşlar listende ekli olduğundan emin olmalısın.
Daha sonra arkadaş listende ekli olan diğer oyuncuların süre ve ölüm istatistiklerini, seninle aynı Ghostrunner 2 seviyesini tamamladıklarında görebileceksin.