Ghostrunner 2 Heat Pack
Experience the searing intensity of Ghostrunner 2 with the third cosmetic DLC, the Heat Pack! Ignite your gameplay experience with three heat-themed katanas and a sizzling motorcycle design as you battle your way through Dharma Tower and the sun-soaked wastelands beyond.