Ghostrunner 2 Heat Pack
Doświadcz gorącej akcji w grze Ghostrunner 2 za sprawą trzeciego DLC z przedmiotami kosmetycznymi – Heat Pack! Podgrzej atmosferę rozgrywki dzięki trzem katanom o rozżarzonych motywach i płonącej wersji motocykla, gdy będziesz przedzierać się przez wieżę Dharma i skąpane w słońcu pustkowia.