Ghostrunner 2 Heat Paketi
Üçüncü kozmetik indirilebilir içeriği Heat Paketi ile Ghostrunner 2'nin şiddetli yoğunluğunu tecrübe et! Dharma Kulesi'ne ve ötesindeki güneşli çöllere gitmek için mücadele ederken oynayış deneyimini üç ısı temalı katana ve yakıcı bir motosiklet tasarımıyla ateşle.