Ghostrunner 2 Ice Pack
Już dziś wyposaż się w lodową moc cybernetycznej przyszłości dzięki pierwszemu DLC do gry Ghostrunner 2 – Ice Pack! Przygotuj się na lodowate, pajęcze doznania, które na nowo zdefiniują sposób, w jaki przemierzasz skąpane w świetle neonów miasto.