Ghostrunner 2 Ice Pack
Ghostrunner 2'nin ilk DLC'si Ice Pack ile sibernetik geleceğin ürpertici gücünü hemen kuşan! Neon ışıklı şehir manzarasında kesip biçme tarzını yeniden tanımlayan, örümcek ağından ilham alan bir dönüş ile tüyler ürpertici bir deneyime hazırlan.