Ghostrunner 2 Season Pass
The ultimate Ghostrunner 2 expanded experience featuring all post-launch DLC content. The Ghostrunner 2 Season Pass includes 4 cosmetic DLC packs and 1 unforgettable game mode.
Each cosmetic pack contains 3x Sword Skins, 3x Hand Skins, and 1x Motorcycle Skin. That’s 28 unique skins! Buy the Season Pass today and lock in all the Ghostrunner 2 post-launch DLC content for less!