Giana Sisters – Twisted Dreams
The game sets up to 4 players against each other in local PvP, speed-running in an effort to push each other off the screen with the help of boosters and power-ups.
Powerful Abilities: Change Giana's personality to unlock her unique abilities - you'll need to control both sides to survive her dreams!
Intuitive Controls and Smooth Gameplay: Master the tight knit controls to defeat the cunning trials ahead.
Visual Punch:Giana’s dreamworlds leap off the screen with gorgeous 3D graphics that morph before your eyes.
Twisted Puzzles: As Giana changes, so does the world around her. Collecting gems and finding secret locations requires strategy and interchanging the two worlds.
Explore and Discover: There are 23 rich levels across 3 distinct worlds, each transforming into the two contrasting dreamworlds.
Epic Boss Battles:Take on gigantic creatures dredged from the depths of Giana’s most terrifying nightmares. Each unique boss has only one thing in common with the others – they’re utterly brutal!
Gut-wrenching Hardcore Modes: Hardcore and Über Hardcore modes also await players who are full masters of the game and quite possibly insane.