Gigantic: Rampage Edition
GIGANTIC: RAMPAGE EDITION is a premium and definitive release of the original 5v5 MOBA Hero Shooter, GIGANTIC, that provides a dynamic and exciting team-based multiplayer experience for fans of both genres. Choose from a diverse roster of unique heroes, each with a set of upgradeable abilities, and team up with four other players to control objectives and take down the opposing team’s mighty Guardian, all while protecting your own. GIGANTIC: RAMPAGE EDITION includes a new game mode, cross platform play, new heroes, new maps, and gameplay improvements that give fans a bigger and more complete GIGANTIC experience than ever before, while welcoming new players to the action and fun-filled world of a Hero Shooter.
EXCITING ROSTER OF HEROES - 23 returning heroes and new heroes to select from, all with a unique set of offensive and defensive capabilities, including their own ultimate abilities. Choose a hero, join a team and go against another team in 5v5 battles to see who will win it all!
EXPANSIVE AND INTRICATE MAPS – Set in a vibrant fun-filled world, prepare to jump into and blast your way across expansive battlefields with creatures, such as massive Guardians, to aid you in battle!
While Gigantic makes a compelling return, the Rampage Edition isn't for everyone, especially given the combat feel and lack of certain competitive features. It's worth a shot but may struggle to retain players beyond the years-long faithful.
Gigantic: Rampage Edition is a pleasure to play, if you can get a game, and even though it has a somewhat low ceiling, there’s no denying that Abstraction knocked this out of the park.