Gisselle's Adventure
Through a combination of visual novel, RPG, and platform elements, Gisselle must face the real world with her social anxiety disorder in a daunting school environment, where every interaction is a battle and every friendship is an achievement.
Gisselle's daily life at school is severely affected by her mental disorder, which causes severe dissociations from reality, turning her mind into chaos. Her progress, although tangible, is sometimes overshadowed by these mysterious events that make Gisselle wonder if what she is experiencing is real or simply hallucinations caused by extreme anxiety attacks.