Glitchhikers: The Spaces Between
Glitchhikers is a surreal journey through the spaces between places. A late night drive, a deserted airport lounge, a moonlit walk through an empty park, a quiet carriage on an overnight train. Who will you meet? Where will the journey take you? Find yourself along the way.
Glitchhikers: The Spaces Between is an introspective freeform game where the player chooses from four late night journeys, slips into a liminal space, and has a unique experience travelling into their own thoughts, guided by the characters they meet along the way.
Discover an extensive original soundtrack full of chill grooves, upbeat wonder, dreamy synths controlled by your movement through space, and that one busker who makes you feel right at home: each journey has its own feel.
Expanding upon the original conceptual short game released in 2014, Glitchhikers: The Spaces Between offers returning players and newcomers even more to experience. This is a game that is here for you now, and in the future, whenever you need to find some spaces between the everyday flow of life.
Silverstring Media are a vital and vibrant voice within narrative indie games, creating a string of short experimental titles and working as narrative guns for hire on indie darlings including Celeste, Crypt of the Necrodancer, Where the Water Tastes Like Wine, Manifold Garden and Wandersong.