Go Ape Ship!
Go Ape Ship! is a frantic co-op multiplayer game for one to eight players. Work with your crew of daring Astrochimps to master an expanding collection of tasks, respond to emergencies, unlock new rooms and upgrades for your spaceship, and safely reach the stars. Survive together. Or not at all.
In space, only your crewmates can hear you scream! Keep your spaceship on track by helping each other out with cooperative mini games. Be a pal and revive your downed teammates. Remember to ONLY use the reflex hammer to knock out your crewmates when it is medically necessary. And definitely DON’T vent your friends into the dark and lonely void of outer space. Unless they deserve it.
Your spaceship is your home away from home planet. As you successfully complete missions, you’ll earn research points based on your performance. Use these hard-won points to unlock additional rooms in your spaceship, each with its own set of new mini games, and to furnish them with helpful upgrades.
Bon voyage! Journey to 6 destinations across the Solar System. But beware! As you travel further from sweet Mother Earth, you’ll be assigned more tasks to keep your spaceship spaceworthy, and space emergencies will become increasingly common.