Go Home Annie-wf7o9
Take on the role of Annie, a low level employee of the SCP Foundation, a covert organization meant to secure and contain anomalous entities and protect the general public from them.
Why has an organization with the motto "Secure, Contain, Protect" created a division for replicating dangerous paranormal events and anomalous entities? Why are you tasked with repeatedly testing the same replicas, with a seemingly never changing outcome? You will need to take drastic actions to uncover your true purpose and alter the course of your fate.
Our take on the SCP Universe: if you're familiar with the stories of the SCP Foundation, you will find a lot to love. Besides the most popular ones, you will meet and interact with many hidden gems of the existing SCP Foundation Lore.