Go To Sleep
In this original point-and-click horror game, you play as a young teen whose dream has twisted into a terrifying nightmare. Now locked inside your bedroom, you must fend off your demon and survive the night until your alarm wakes you up.
A terrifying demon, formed from the guilt and regret buried within your mind, is stalking you.
Meet Nubby, a simple plush gifted to help you sleep better. No matter what happens, they’ll do their best to alert you to any new dangers lurking while you sleep.