GOALS - 2350 Jeton
Bu paket, GOALS oyunundaki oyun içi para birimi olan 2350 Jeton kazandırır. Jeton kullanarak Oyuncu Paketleri satın alabilir, formalar edinebilir ve deneyimini özelleştirmek için içeriklerin kilidini açabilirsin.