What is the Goal Getter Outfit?
The Goal Getter Outfit is an in-game cosmetic that you can use in Fortnite starting from June 18, 2026 8pm ET.
The Goal Getter Outfit can be granted if you purchase an eligible item for GOALS on the Epic Games Store.
Purchasing an eligible item for GOALS on the Epic Games Store from June 4, 2026 8pm ET will grant you the Goal Getter Outfit in Fortnite from June 18, 2026 8pm ET.
If I purchase an eligible item on the Epic Games Store, will the Goal Getter Outfit also appear in my Fortnite Locker on other platforms? (PlayStation, Xbox, Nintendo, etc.)
Yes! If you are signed in with your Epic account on PC or mobile, or have connected your console account(s) to your Epic account, the Goal Getter Outfit will be in your Fortnite Locker starting June 18, 2026 at 8pm ET.
What happens if I’ve already purchased the Goal Getter Outfit in the Fortnite Item Shop, and then I purchase an eligible item through the Epic Games Store?
If you’ve already purchased the Goal Getter Outfit and then purchased an eligible item through the Epic Games Store, you will receive a one-time grant inside Fortnite of 1,200 V-Bucks instead of the Goal Getter Outfit. Please note, V-Bucks refunds will only apply to outfits purchased within the last 12 months.
The Goal Getter Outfit in Fortnite is available for as long as GOALS is both accessible through the Epic Games Store and GOALS is using Epic’s payments for in-app purchases.
If you live in the United States (US), Fortnite is available from the App Store (Opens in new tab).
If you live in the European Union (EU), Fortnite is available through the Epic Games Store on mobile (Opens in new tab). iPhone users in the EU can alternatively play Fortnite via AltStore PAL (Opens in new tab).