GOALS
『GOALS』の対象アイテムをEpic Games Storeで購入し、購入特典として『フォートナイト』でコスチューム「ゴール・ゲッター」をゲットしよう。GOALS is a fast, responsive football game built for pure skill, real competition, and a global community.