Gol Kralı kıyafeti nedir?
Gol Kralı kıyafeti, 19 Haziran 2026 TSİ 03.00'ten itibaren Fortnite'ta kullanabileceğin bir oyun içi kozmetik içeriktir.
Epic Games Store'da GOALS için uygun bir içerik satın alırsan Gol Kralı kıyafetini kazanabilirsin.
5 Haziran 2026 TSİ 03.00'ten itibaren Epic Games Store'da GOALS için yapılan uygun bir içerik satın alımı, sana 19 Haziran 2026 TSİ 03.00'ten itibaren Fortnite'ta Gol Kralı kıyafeti kazandıracaktır.
Epic Games Store'da uygun bir içerik satın alırsam Gol Kralı kıyafeti diğer platformlardaki Fortnite dolabımda da görünecek mi? (PlayStation, Xbox, Nintendo vb.)
Evet! PC veya mobilde Epic hesabınla oturum açtıysan ya da konsol hesabını/hesaplarını Epic hesabına bağladıysan Gol Kralı kıyafeti 19 Haziran 2026 TSİ 03.00'ten itibaren Fortnite dolabında yer alacak.
Fortnite içerik mağazasından Gol Kralı kıyafetini zaten satın aldıysam ve ardından Epic Games Store'da uygun bir içerik satın aldıysam ne olur?
Gol Kralı kıyafetini zaten satın aldıysan ve ardından Epic Games Store'da uygun bir içerik satın aldıysan Gol Kralı kıyafeti yerine Fortnite'ta tek seferlik olmak üzere 1.200 V-Papel alacaksın. V-Papel iadeleri yalnızca son 12 ay içinde satın alınan kıyafetlere uygulanır.
GOALS Epic Games Store üzerinden erişilebilir olduğu ve uygulama içi satın alımlar için Epic'in ödemelerini kullandığı müddetçe Gol Kralı kıyafeti Fortnite'ta mevcut olacaktır.