Goat Simulator 3 – Baadlands: Furry Road
San Angorę dotknęła katastrofa, która zamieniła wyspę w bezkresną pustynię. Nikt nie wie, co dokładnie się wydarzyło, ale bądźmy szczerzy, to pewnie wina Pilgor. Jak zawsze.
Graj jako Baallistic Pilgor, antybohaterka, która przetrwała apokalipsę. Przemierzaj Pustkozowia na swoim motocyklu, wdawaj się w bójki z pokręconymi rywalizującymi frakcjami, załóż własne miasto i dawaj się we znaki jego mieszkańcom, no i odkryj, co takiego kryje się za tajemniczą kryptą. I nie zapomnijmy o piasku, który dostaje się wszędzie.