Goat Simulator 3 – Baadlands: Furry Road
San Angora'nın başına bir felaket geldi ve ada uçsuz bucaksız bir çöle döndü. Kimse sebebinden emin değil ama dürüst olmak gerekirse... büyük ihtimalle Pilgor'un suçuydu. Yine.
Kıyametten kurtulan anti kahraman Baallistic Pilgor olarak oyna. Baadlands'de motorunla gez, acayip rakip gruplarla boynuz tokuştur, kendi kasabanı kurup sakinlerini rahatsız et ve gizemli kasanın ardında ne olduğunu çözmeye çalış. Tabii bunların hepsini kumla kaplıyken yapacaksın.