Goat Simulator 3 – Extended Universe Pack
Dalam dunia alam yang berbeza dan semuanya jadi serba tak kena (kerana anda), anda boleh menyelamatkan Berbilang alam atau cuba kekal hidup dalam alam pascakiamat. Bundle ini membolehkan anda menerokai dua dunia berbeza dari Berbilang alam Nonsense dan Baadlands: Furry Road.