Goat Simulator 3 – Extended Universe Pack
W dwóch różnych wszechświatach, w których wszystko legło w gruzach – na skutek twoich działań – możesz podjąć próbę ocalenia Multiwersum lub skupić się na przetrwaniu w postapokaliptycznej rzeczywistości. Ten pakiet pozwoli ci odkryć dwa różne światy: Multiverse of Nonsense i Baadlands: Furry Road.