Goat Simulator 3 - Multiversal Traveler's Edition
Multiversal Traveler's Edition paketi çıktı! Üff, bu cümleyi arka arkaya tekrar etmeyi denesene. Goat Simulator 3 saçma sapan bir oyundur ve kendisine yaraşır saçma sapan bir DLC'sinin olması nasıl oluyorsa mantıklı oluyor.
Bu pakette Goat Simulator 3 ana oyunu ve Multiverse of Nonsense DLC'si bulunmaktadır.