Goat Simulator 3 - Multiverse of Nonsense
In a world where everything went wrong (and it was all your fault) you must now help the guardian of the Multiverse to save it. Embark on a new epic journey with grandiose quests, questionable characters, conveniently color-coded instability stones, and traverse between different universes while trying to clean up the mess you made before it’s too late.
If you don’t buy this DLC, the Multiverse cannot be saved. You don't want to DOOM the Multiverse now, do you?