Goat Simulator 3 - Multiverse of Nonsense
W świecie, w którym wszystko się pokićkało (z twojej winy), przybądź na ratunek razem ze strażnikami multiwersum. Udaj się na nową epicką podróż pełną odlotowych zadań, postaci o wątpliwej reputacji i kamieni niestabilności w łatwych do rozpoznania kolorach. Przemierzaj różne wszechświaty, starając się ogarnąć cały ten bałagan, zanim będzie za późno.