Goat Simulator 3 - Starter Edition
Bu paket geliştirmeler ve süper kahraman güçleriyle dolu. Yani eğer likralı kumaş, büyü ve keçilerden hoşlanıyorsan tam sana göre. Pakete Goat Simulator 3 ana oyunu ve iki adet teçhizat paketi eklentisi dahildir: Hocus Pocus Paketi ve Super Duper Paketi. Ayrıca Digital Downgrade sürümü de bulunur.