God of War
His vengeance against the Gods of Olympus years behind him, Kratos now lives as a man in the realm of Norse Gods and monsters. It is in this harsh, unforgiving world that he must fight to survive… and teach his son to do the same.
Kratos is a father again. As mentor and protector to Atreus, a son determined to earn his respect, he is forced to deal with and control the rage that has long defined him while out in a very dangerous world with his son.
From the marble and columns of ornate Olympus to the gritty forests, mountains and caves of pre-Viking Norse lore, this is a distinctly new realm with its own pantheon of creatures, monsters and gods.
Quality meets performance. Harness the AI power of NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) to boost frame rates and generate beautiful, sharp images on select Nvidia GPUs. Utilize NVIDIA Reflex low latency technology allowing you to react quicker and hit harder combos with the responsive gameplay you crave on GeForce GPUs.