Godzilla x Kong: Titan Chasers
Explore a stunning 3D map featuring multiple biomes. Defeat classic and brand new superspecies, rescue survivors, and seek out the resources you need to survive against the forces of nature - and rival Chaser factions.
Recruit elite Chasers to lead your forces, each offering their own set of unique skills to turn the tide of battle.
Use powerful Monarch tech to hunt, capture and study the Superspecies of the Sirens. Rank up and learn how to unleash their ferocity in battle!
Embark on thrilling expeditions and test the mettle of your squads in strategic, turn-based RPG combat. Delve into the dark secrets of the Sirens in the main story campaign, or fight as your favourite Superspecies in the monster vs monster campaign!
Forge powerful alliances, expand your territory, and secure critical landmarks with your friends. Bring your forces together to join the fight against monster swarms and gigantic beasts.
Titan Chasers, get ready to stand face-to-toe with Godzilla, Kong, and your favourite creatures of the Monsterverse!