Tak, możesz kupić różne waluty, zasoby, oddziały, materiały i więcej poprzez Zakupy In-App.
Kiedy zakup zostanie dokonany, wszystkie przedmioty są natychmiast dostarczane na konto gracza, nie oferujemy zwrotów.