GOG GALAXY
The free GOG GALAXY app is your gateway to dive into the world of thousands of games available on GOG, from all-time classics and exceptional indies to modern hits.
GOG GALAXY lets you organize your games across different platforms into one functional and beautiful library thanks to official and community-created integrations.
By importing all your games from GOG, Epic Games Store, and other platforms, you can install and launch any PC game you own, keep track of all your achievements, hours played and games owned combined, and even see which friends are online and what are they playing.
With GOG GALAXY you can go back in time to re-live or discover for the first time, the enormous history of PC games.
Discover classics deemed iconic – critically acclaimed games, that stood the test of time, defined certain mechanics, or simply created new genres. Delve into titles that you might have missed when they came out years ago. We made them playable on modern computers, so go on and give them a chance to shine today.
The GOG's DRM-free approach makes it easy to re-download games, back them up on external hard drives, and enjoy their single-player mode offline – keeping you independent from remote servers or access to the internet.